Toen ik huiswerk moest gaan maken, – in de brugklas in 1968 – kreeg ik een stalen Ahrendbureau en dit bureau is meegereisd naar vele woonplaatsen en woningen.
Na het geven van een aantal lezingen voor Schaffenburg Office Furniture werd mij, als vergoeding, een slingerverstelbaar bureau aangeboden. Dit was de reden voor renovatie en herinrichting van mijn kantoor. Al zeker 15 jaar werk ik vanuit huis en ik zal dat hopelijk nog lang blijven doen, dus het is de investering waard. Tenslotte adviseer ik anderen om voor een goede werkplek thuis te zorgen en dan moet je dat natuurlijk zelf ook doen…
In de Kerstvakantie zijn alle boekenkasten al vervangen, is er veel geruimd en uitgezocht en nu is vanmorgen het bureau geleverd. Er staat nog overal iets, wat nog moet worden opgeruimd, uitgezocht of een plaatsje moet krijgen, maar mijn werkplek is prima!
Zo kan ik alle lopende en komende klussen weer aan! In het verschiet: een training bij en zorgboerderij (eerst maar eens meelopen en foto’s en filmpjes maken), bij een verzekeringsmaatschappij en uiteraard voortzetting van grote klussen in de zorg!